Breaking

De dochter van Filep Karma vraagt om vergiffenis voor de dood van haar vader: geen bedrog meer



De dochter van Free Papoea-activist Filep Karma, Andrefina, vroeg sympathisanten om de dood van haar vader op te geven. Hij vroeg ook dat er geen hoax-informatie meer zou circuleren over de dood van zijn vader.
"Ik hoop dat de gemeenschap en vrienden je steunen, wij van de familie willen het beste voor je, dus laten we hem laten gaan", zei Andrefina dinsdag (1/11/2022) in Jayapura.

Andrefina zei dat de dood van haar vader puur een ongeluk was. Hij vroeg dat er geen noodzaak was voor geweld of demonstraties.
 
"Er mogen geen geruchten of hoaxes meer de ronde doen, want dit is puur een ongeluk. Dus, vrienden, er is geen noodzaak voor geweld of problemen, zelfs geen demonstraties", vervolgde Andrefina.

In plaats daarvan vroeg hij alle Papoea's om voor zijn overleden vader te bidden en de nabestaanden te versterken.

"Vandaag rouw ik. Ik ben erg verdrietig dat je ons allemaal hebt verlaten. Laten we bidden voor de overledene," smeekte hij.
 
De tweede dochter van de overledene was ontroerd door het grote aantal mensen dat rouwde om het verlies van haar vader.

"Ik ben momenteel alleen. Omdat mijn zus in Sorong zit en mijn moeder in Jakarta. Maar op dit moment ben ik niet alleen. Want het blijkt dat de hele Papoea-gemeenschap rouwt", zei hij.
 
Hij legde uit dat hij sinds zijn jeugd geen liefde van zijn vader had ontvangen. Want volgens hem werd vanaf zijn kindertijd tot zijn vader zijn laatste adem uitblies, zijn leven alleen aan Papua gegeven.

"Ik begrijp de liefde van de overledene niet. Sinds ik een kind was tot hij voor altijd vertrok. Zijn leven werd alleen geschonken aan een onafhankelijk Papoea", zei Andrefina.

"Ik zag ook dat, hoewel hij gestorven was, er een Free Papua-shirt op zijn borst zat. Dus wat ik weet, van leven tot dood is mijn vader nog steeds het principe van Free Papua," zei hij.

BRON: https://www.detik.com/sulsel/berita/d-6382039/putri-filep-karma-minta-kematian-ayahnya-direlakan-no-ada-lagi-hoax

Tidak ada komentar:

Diberdayakan oleh Blogger.