Breaking

PLN Manokwari richt zich op 90 nieuwe klanten uit het 'turn on the dream'-programma



PT Perusahaan Listrik Negara, de Customer Service Implementation Unit (PLN UP3) in Manokwari, West Papua, mikt op 90 nieuwe elektriciteitsklanten in het 'Light Up The Dream'-programma.

Het hoofd van PLN UP3 Manokwari, Roberth Rumsaur, in Manokwari, legde vrijdag uit dat de 90 nieuwe klanten de tweede fase van hetzelfde programma zullen ingaan.

"Over het algemeen is het doel in Papua om 7.777 nieuwe klanten te bereiken, waarvan het aantal is aangepast aan de leeftijd van het 77-jarig jubileum van PLN en een uitdaging voor alle eenheden om dit te realiseren", zei hij.

Roberth zei dat het programma ook werd uitgevoerd om de elektrificatieratio te verhogen en mensen de vrijheid te geven om toegang te krijgen tot elektriciteit.

Er zijn momenteel twee eenheden van PLN UP3 Manokwari die actief zijn om nieuwe klanten te vinden, met name van de Customer Service Unit (ULP) in Teluk Bintuni Regency en Teluk Wondama Regency.

Hij verklaarde dat klanten in het programma om de droom aan te zetten geen investerings- of installatiekosten in rekening worden gebracht. Klanten betalen alleen de benodigde elektriciteitskosten. "Wat zeker is, is dat de nieuwe klant een prepaid elektriciteitsmeter zal laten installeren", zei hij.

Het programma is het idee van het PLN centraal bureau zodat er zorg is voor de gemeenschap. Het programma wordt op vrijwillige basis uitgevoerd met financiering van PLN-medewerkers, waarvan het bedrag per rang wordt geregeld.

BRON: https://papuabarat.antaranews.com/berita/21693/pln-manokwari-targetkan-90-pelanggan-baru-dari-program-nyalakan- dream

Tidak ada komentar:

Diberdayakan oleh Blogger.