BNI ondersteunt product- en serviceverbetering van Bank Papua
PT Bank Negara Indonesia (Persero) Tbk (BBNI) breidde de synergie opnieuw uit door samen te werken met PT Bank Pembangunan Daerah Papua. Dit ter ondersteuning van de verbetering van de dienstverlening van Bank Papua door het gebruik van producten en diensten.
De eerste stap van deze samenwerking begon met de ondertekening van een Memorandum of Understanding (MoU) tussen BNI Deputy President Director Adi Sulistyowati en President Director van de Papua Regional Development Bank F Zendrato in Aston Sorong City Hotel, West Papua, vrijdag (14/10) ).
Adi Sulistyowati, die bekend staat als Susi, zei dat deze samenwerking de samenwerking met Tap-Cash co-branding, geldopnamediensten bij geldautomaten, binnenlandse overheidscreditcards (KKPD) en programma's voor de ontwikkeling van leerplannen omvat om de HR-capaciteiten te verbeteren.
"We zijn Bank Papua erg dankbaar voor het bieden van een kans voor BNI om samen te werken, vooral bij het bouwen van een sterke en duurzamere economie met verschillende Go Digital-oplossingen in Papua", zei Susi in een officiële verklaring vrijdag (14/10).
Hij hoopt dat deze samenwerking grote voordelen kan opleveren voor de klanten van Bank Papua en de gemeenschap als geheel. Ondertussen zei Zendrato dat Bank Papua proactief was in het vergroten van de digitale mogelijkheden door samenwerkingen aan te gaan met verschillende partijen.
Hij is van mening dat deze samenwerking niet alleen in staat zal zijn om elkaars servicemogelijkheden te optimaliseren, maar ook om meer mogelijkheden te creëren voor nieuwe doorbraken in het leveren van de beste service aan alle klanten.
"We waarderen BNI zeker voor het openen van mogelijkheden voor samenwerking met ons. Dit zal voor ons een kans zijn om de digitale transformatie van Bank Papua te versterken en een nieuwe waardepropositie voor onze klanten te bieden", zei hij.
BRON: https://finance.wartaekonomi.co.id/read11904/bni-support-peningkatan-produk-dan-jasa-bank-papua
Tidak ada komentar: